A hatvanezer nyomtatott példányban megjelenő magazin különszáma a magyar borok egyik legfontosabb exportpiacának számító Egyesült Királyság mellett Európában és az Egyesült Államokban is a polcokra kerül. Emellett a magyar borokról szóló cikkek három hónapig kiemelt helyet kapnak a decanter.com-on (752.000 olvasó világszerte), és a különkiadáshoz készült honlapon is. A magyar borok történetének ez az eddigi legszélesebb közönséget elérő borkommunikációs kampánya.
Az informatív kiadványban helyet kap közel 60, az exportpiacokon jelen lévő bor részletes kóstolási jegyzetekkel, elérhetőséggel és árral. (A fehérborok között Kolonics Károly 2018-as Hárslevelűje az első 96 ponttal, a vörösek között pedig 95-95 ponttal végzett a St. Andrea Merengő 2017, a Sauska Siklós Cabernet Franc 2017 és a Vida Bonsai Kadarka 2017.) A szerzők bemutatják a piacon már jól ismert tokaji aszú és a száraz furmint mellett a legkiemelkedőbb száraz fehér-, rozé- és vörösborokat. A mellékletben megismerkedhetnek az olvasók a Tokaji, Egri, Szekszárdi, Villányi borvidékkel és a Balaton borrégióval. A kiadvány a hárslevelű, juhfark, kéknyelű, olaszrizling, kadarka és kékfrankos hagyományos magyar szőlőfajták történetét és fajtajellemzőit is bemutatja. A magyar borok gasztronómiai szerepét étel-ital párosítással és budapesti borbár- és étteremajánlóval teszi még színesebbé a különkiadás.